Beskydská sedmička 2020

Zpět na rok 2020.

Zpět na hlavní stránku.

Čtvrtek

Od Luba jsme odjížděli odpoledne a to ve složení já, Luboš, Kuba a Lucka. Frčeli jsme přes Jabloné nad Orlicí, kde jsme vyzvedali ještě Pepu což byl Lucky parťák na závody. Do kempu do Frenštátu jsme dorazili cca v půl desáté večer. Kemp byl docela plný, ale pro máš ransportér místo bylo. Luboš rozbalil svůj nový stan co přidělal na střeše. Já spal s Lubošem na střeše ve stanu a ostatní dole v autě. V autě měli teplíčko, ale ve stanu zima nebyla, ale úplně teplo taky ne.

Pátek

Ráno jsme si pospali a pak v klidu kolem deváté vstali. Udělali jsme si snídaničku a v klidu posnídali. Pak Pepa začal trochu balit batoh a protže šel poprvé tak jsem mu půjčil můj malý batůžek a trochu jsme mu to zredukovali. Pak jsme vyrazili do města. Luboš sháněl držak na telefon na kolo aby mohl v sobotu projet okolí co měl v plánu. A Pepa šel shánet hůlky co jsme mu doporučili. Tak jsme nakopili a pak se stavili jkasicky v jídelně nad náměstím na obídek a trošku pivečka. Vrátili jsme se do kempu a dali jsme si odpolední dýchánek. Kolem 15 hodiny jsme se začali balit já a Kuba i Lucka. Zabalili věci a celý transportér a jeli do Třince. V třinci na nás čekal Píďa (Petr Huňáček), který tam dojel vlakem. Okoukli jsme co a jak a Lucka s Pepou šli jako dvojice a časové okno měli mezi 19-20 hodinou a tak jsme zašli ještě si dát večeři v areálu. Já si dal řízek s hranolkama. Pak jsme šli vyprovodit a zamávat Lucce s Pepou. Vrátili jsme se k autu a tekla nám voda z motoru, tak Luboš byl naštvaný a potřeboval nářadí, ale žádné neměl, tak skočil do Lídlu a dalších márketů a nic tam neměli. Mezi tím já, Kuba a Píďa jsme se připravovali na start. Šli jsme na prezentaci a Píďa, že a nás na stadionu počká, ale my jsme se nějak spletli a měli jsme čás až 22-22:30 a Píďa 20-21. Tak pak Píďa vyrazil sám a nečekal na nás. My s Kubou jsme čekali až nás tam pustí a mezi tím se jim rozbila termokamera, kterou měřili závodníky před startem a tak jsme se k tomu přimotali a pomohli opravit. Tak jsme pak nakonec ty ženský ukecali a pustili nás na stadion místo 22 hodin už ve 21 hodin. Tak jsme dostali tašku s prezentací a čip a startovní číslo, to jsme předali Lubošoj a ve 21:10 jsme vyrazili. Lubo dojel do Ostravice, kde si od Šedika půjčil nářadí a auto opravil. Pak odjel do kempu do Frenštátu. Jak jsme s Kubou společně odstartovali tak už padla tma tak jsme šli už s čelovkama na první kopec. Trochu jsme klusali, ale pak sjezdovku jsme už zvolnili na můj popud. Na prvním vrcholu a celou noc šílěně funělo, ale vítr byl příjemný a né studený. Po prvním kopci zase dolů na občerstvovačku a zase frrrr na druhý kopec. Z druhého kopce zase dolů. Kuba šel do závodu už něco jako s ostruhou na patě či achylovce a seběhy čí sestupy mu dělali problémy. Ale pořád to nějak šlo. Při sestupu k hotelu Bezruč už začalo trochu poprchávat, ale dobrý až pak začal krátký slejvák, že jsme si vzali pláštěny a ono zase přestalo. Další slejváj s kroupama jsme potkali na vrcholu Lysé, tak jsme se schovali, ale asi po 2 minutách už jen zase poprchávalo s větrem tak jsme pokračovali dolů do Ostravice. Tak jsme zakempili v pile. Dali si polévku, kofolu, párek, kafíčko, přemazali nohy a vyměnili ponožky. Kuba si pořád stěžoval na patu, ale vyrazili jsme dál. Stavili jsme se u Šedika na 5minutový pokec u plotu. Pak frr na smrk a pak nekonečný sestup do Čeladné. Tak už Kuba s tou patou bojoval, ale byla tam horská služba tak si to nechal ostříkat a pomohlo mu to. Dali jsme si tam párek, tortilu a birela a pokračovali dál. Ale Kuba asi po hodině zase zoufal s tou patou. Došli jsme na Pustevny a tak jsme se domluvili, že si Kuba zeptá na horské či pořadatelů a asi skončí. Tak já si na Pustevnách dal kofolu, škvarkovku a frčel rychlým tempem dolů do Ráztoky, tak rychlo kafíčko se sušenkou a zase opět na horu Radhošť. Hnal jsem to abych to stihl do tmy. Na Pustevnách jsem byl v 16 hodin a dole na Pindule v 18 hodin. Jak jsem doběhl na Pindulu, tak tam stál Kuba. Divil jsem se co tu dělá a že vůbec jde. Prej mu to opíchali, zavázali a šel zkratkou po hřebenu. Cestou sebral pár lidí a šli jako skupina. Já ale frčel sám napřed. Hnal jsem to a říkal jsem si, že do 21 hodin bych to mohl stíhnout do cíle, což je z Pinduli 3 hodiny. Nakonec jsem byl na posledním kopci z Pinduli za hodinu a pak frčel dolů do cíle, kde jsem byl před osmou večer. V cíli čekal Luboš. Posledních pár set metrů jsem běžel. Ufff dal jsem to celé a za 22 hodin 50 minut a 36 sekund. Kuba došel se skupinkou v čase Píďa dorazil předemnou v čase 20:40 , ale bral zkratku. Lucka s Pepou to skončili v Ostravici v čase 19:09 a nechali se dovést do cíle. Pak šel ještě kámoš z letky Kuba Rotrekl a ten to doběhl se svým bráchou v čase 19:44 a ve své kategorii dvojic do 25 let skončili na druhém místě.

Ve čtvrtek večer jsme rozbalili stan v kepmu ve Frenštátu.

Pak jsme ještě chvilku poseděli.

V pátek rán jsme vegetili a odpočívali.

To je naše snídaně.

Na obídek jsme si došli na naší oblíbenou svíčkovou.

Kuba už má hlad.

Já už se do toho pustil.

Při vstupu na stadion v Třinci jim pomáhám opravit termokameru.

V Třinci čekáme aby jsme mohli odstartovat.

Stadion v Třinci - už nám zapadá sluníčko.

Máme už vše jen si připevnit startovní číslo jdeme na to.

Jsme ready.

To je díra v hadici od auta co ještě Luboš pak opravoval.

Já v Ostravici odpočívám.

Kuba v Ostravici odpočívá.

V Čeladné jsme si dalí výtečnou tortilu.

Na Pustevnách Kuba bojuje s patou

Lubo vyrazil mezi tím na kolo.

Prý toto má být cyklostezka.

Lubo na rozhledně na posledním kopci.

Krásné Beskydy.

Kámoš se svým bráchou dobíhají v super čase, celou trasu v 19:44.

Píďa se zkratkou, ale v super čase 20:40.

Píďa v cíli.

Já dobíhám do cíle.

Uf už to mám za sebou za čas 22:50.

Konečně v cíli na pódiu.

Kuba posílá foto, že je na posledním kopci.

Zasloužená medaily.

Luboš nám pak uvařil večeři.

Moc dobrá a hlavně jsme byli hladový.